close

自從玩G+就被我徹底遺忘咗嘅依個BLOG.    就算依處係冇人睇但我都要講句..申し訳ありません ただいま戻りました.

 

 

最近有咩搞作? 咪又係番工番學咁囉. 唔係嘅話人生仲有咩可以做.

番工就有堆賤人級嘅客, 有堆俾我用盡所有詛咒去咒都死唔去嘅上級. 總之就係一日比一日超唔想再做落去嘅一份工
除此之外, 咪嚮G加上面自言自語 偶爾會有一兩個聖母朋友應吓我.

 

講吓..我買咗人生嘅第一部掌上型遊戲機 DSlite.
因為3DS出咗然後依部嘢跳樓減價, 就決定買佢喇. 其實我對於打機冇咁熱衷..純粹係想搭車果陣有部嘢搾嚮手道㩒吓咁. 我諗成日上開網鐘意打字嘅人都會有依種病..DS仲可以順便充當日文字典用, 我覺得都唔錯~

 

冇嘢想講啦. 下次見.

arrow
arrow
    全站熱搜

    urglitz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()