close

唔知點解依個blog總係記錄晒D超唔開心嘅嘢多...定係學朋友話齋..我今年得罪咗太歲. 所以衰嘢都發生嚮我身上. 以下你會見到我突破臨界點之後嘅情緒.

(溫馨小提示: 展開後會出現粗口. 請小心食用)

 

 

 

 

話說 尋日一開舖冇幾耐 有條含家長 (男, 大年紀. 有可能係日本人) 行過嚟我哋REGISTER果邊..我同Y同事就企埋去聽吓佢想問咩.

佢先嚟問Y同事今日幾號, 咁同事就答佢 28號 星期六. 已經答咗佢兩次..唔知係佢撞聾定係點喇..佢狠狠咁BEAR咗同事一嘢..同事都覺得佢會發癲所以即刻彈開咗.

過咗一陣..佢嚟到我REGISTER面前俾錢..我咩都冇講過..幫佢bag好晒D嘢..找好晒錢之後..佢就好撚大力咁拎起個袋 用個想殺人嘅眼神望住我 大聲咁講咗一句  "U R WELCOM!!"走叉咗.. 就嚮依個時侯..佢應該係病發又夠鐘未食藥喇條賤人. 我都唔想睬佢..

之後佢再走番嚟問我 "你MANAGER嚮邊! 我要投訴你啊!" 我即答 "OFFICE! 果邊!" 心裡面已經知道佢癲癇發作要篤我背脊. 話撚知佢喇! 反正又唔係我做錯!! 仲好添啊~~ COMPLANT我果時最好順便叫肥佬炒埋我! 我真係好想離開依個鬼地方啊!!

跟住個賤人行去OFFICE門口好Q大力咁拍道門. 佢係拍到好似人哋要入屋劫殺咁. 之後女經理就先的我入去照次肺..原來個短命種死癲佬話我冇同佢講早晨. 冇禮貌喎.

仆佢個臭街!! 正一打靶賤人!! 自己燥狂症發癲未食藥出嚟亂咬人仲要我對你講早晨!? 早乜撚晨啊 你陷家產番屋企食完屎快D早抖喇!!

之後肥佬又照多次肺..不過佢都唔係鬧我..只係話..做依行有依d客係好正常..所以叫我注意自己d態度.

但係我真係好想講...你唔係企前線日日對住依d短命陷家長..你永遠都體會唔到我哋cashier嘅辛苦. 日日企到對腳唔係自己咁樣..仲要澄清一樣嘢!! 我哋都係人嚟㗎~ 唔係機械啊! 唔好以為你俾果雞碎咁多我哋就要日日四萬咁口對住D賤人. 係! 有D真係犯賤嘅.

我D態度係咁㗎喇~ 如果你俾廿蚊一個鐘我..何止對住你笑啊! 對住你喊都得啊!!

 

D人妄想症成日以為自己俾得起果幾個臭錢..人哋就要受佢氣. 食飽屎冇嘢做就去睇吓醫生喇! 燥狂症咁撚嚴重就唔好出街害人害物啊~

arrow
arrow
    全站熱搜

    urglitz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()